2008. júl. 14.

Öregszem.. (t)

a meglepetésvirágok.. a kardvirággal a kisfiam várt mamánál, a liziantusszal pedig itthon ért meglepi.. egy jó tündérke( a párom ) becsempészte a lakásba, míg dolgoztam.. :)





Kedves meglepi ért ma reggel.. ahogy felkeltem, már ott álltak a fiúk az ágy mellett, és sok-sok puszival köszöntöttek fel. 39 éve születtem, de még nem érzem magam annyinak.. jövőre kicsit furcsa lesz a 40-et kimondani is, de az idő múlik.. Már dél körül telefonált a kisfiam: - Anya figyelj, vettem neked szép virágot ha jössz értem, odaadom..jó??? Gyorsan el akarta árulni hogy milyet is vett, de mondtam neki, hogy ez legyen meglepetés.. Tortát már rég nem kapok, de nem is kell. Nem vagyok túl édesszájú.. az hogy felköszöntöttek, és alig várták hogy felébredjek, nekem épp elég.. Olyan finom nagy öleléseket kaptam..szép nap ez a mai.. :)





Mára ennyit.. Üdv mindenkinek..

1 megjegyzés:

Csilla írta...

BOLDOG,BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!!!

SOK PUSZIVAL!