2008. júl. 28.

Itt vagyok.. újra.. (t)

Csak a kontraszt miatt tettem a különböző színű táskát a láncokhoz.. :)



Sziasztok..

Hát ismét itt vagyok erőben egészségben.. tettre készen.. Nem unatkoztam míg itthon voltam, fűztem pár dolgot mellékelem képen..

Jó volt kicsit pihizni, bár az idő inkább őszi volt, mint nyári..

Dumcsiztam a barátnőmmel is, egy hatalmas csokis banános fagyi mellett, tartalmas jó kis szabadság volt.. a beszélgetés minden percét élveztem, köszönhető a barátnőmnek, a kedvesének, és lányának is.. tünemény mindenki... Na megyek gyöngyöt fűzni.... :) :)

Pusszantok mindenkit..

A véleményezés kötelező!!! Ha elolvasod a bejegyzést írj légyszives véleményt, hozzászólást.. köszönöm!!!Megtisztelsz vele!!!


Puszi Szilvi

2 megjegyzés:

Csilla írta...

Szépeket fűztél és a táska is nagyon cukker! Tök jó a színe! :)

Szöszike írta...

Köszike drága..