2008. júl. 17.

Ma.. (t)

Neki kezdtem ma már a fűzésnek, mert nagyon hiányzott.. muszáj volt kicsit hanyagolnom, mert ha elkezdem nem tudom abbahagyni, és a párom nem kap vacsit...teljesen belefeledkezek.. :) ma ezt csináltam, és elkezdtem egy 3 soros nyakláncot, de kiesett a kezemből az utolsó pillanatban és kemény 2 órai megfeszített munka fuccsba ment.. majd holnap du.-án újrakezdem..még szerencse, hogy csak az egyik sor szaladt le..

Válaszolnék Drága barátnőmnek Carmennek.. szívesen elfogadnám az üveggolyóit, de sajnos én nem állok senki mással kapcsolatban, csak vele.. belenézek mások blogjaiba, de akik az enyémet nézik azok közül csak Carmen válaszol a bejegyzéseimre...Szóval nem tudom kinek továbbküldeni a golyókat.. így megszakad a lánc.. azt pedig sajnálnám..bocsika..


Aztán hogy tovább fűzzem gondolataim, a jövő héten szabadságra megyek, és itthon leszek a párommal, és a kisfiammal.. Persze nem örök tétlenség vár rám, mert épp kicseréljük a bútort itthon.. Az ülőgarnitúra csere 1-2 napos elfoglaltság.. utána takarítás, stb...aztán a maradék pár napon csak velük akarok foglalkozni, úgyhogy én is kis szünetet tartok.. az üziket kirakom, elolvasom, de biztos nem írok a blogba ..

Puszi mindenkinek, és lehet írni bátran a képekhez véleményt, a negatív építő is lehet, mert rávilágít a hibákra.. úgy állítottam be a blogot, hogy bárki tud küldeni véleményt..

Sziasztok, majd jövök 1 hét múlva.. Szilvi

2 megjegyzés:

Csilla írta...

Szia Husikám!Ez is nagyon aranyos lett,de ha rám hallgatsz,azokra a nyakbavalókra,amik hosszúak és rámegy a fejedre ne tegyél kapcsot,mert igy spórolsz vele.
A szabidhoz jó pihenést!És érezzétek jól magatokat együtt! :)

Szöszike írta...

A tanácsodat megfogadva fűztem pár láncot, majd felteszem.. csocsesz, és a holnapi viszlát.. :) :)