2008. júl. 29.

Fáradtság.. (t)

Alkottam.. ma csak erre futotta..

Tegnap ahogy haza értem, letettem magam lepakoltam, és nagyon elfáradtam.. Azért közre játszott a dologban az, hogy a nyakamba vettem a várost, és szerettem volna egy jó kis nyári papucsot venni magamnak.. De nem sikerült.. A mikor hazamentem, leültem a géphez, és megírtam a tegnapi blogot.. Gondoltam fűzök még kicsit, mert tegnap beszerző úton voltam,és vettem még pár gyöngyöt, de mintha valami nehezék lett volna a szememen, annyira elfáradtam, hogy alig vártam, mikorra ér haza a párom, egy kis vacsit készítei neki, és alvás.. Na szerencsémre látta a párom is, hogy épp kilátok a fejemből, és mondta hogy feküdjek le alukálni.. Ám mégsem pihiztem jót, mert apuka is olyan fáradt volt, hogy az egész éjszakát hangosan végighorkolta. Hajnalban becammogtam a gyerekszobába, de már nem tudtam magam rendesen kialudni magam. Na majd ma.. azért ha alkotok valamit, még estefelé akkor felteszem a kirakatba..

Sziasztok..

4 megjegyzés:

Csilla írta...

kukkants be hozzám!

Szöszike írta...

Megtettem, és köszönöm a bizalmat, habár én nem érzem magam eléggé kreának, hogy ilyen díjat kapjak..
A varródobozt bepakoltad már?? Fér még valami bele??? Puszi.. Szilvi

Csilla írta...

Nem még a szobában van,és féltve rakosgatom az asztalon,nehogy valami baja essen.:)
Nézegetem és sajnálom befogni!
Tudom hülye vagyok!

Szöszike írta...

tessék használni.... :) :)Puszika..