2008. júl. 5.

Hungaroring... (f)

Ezt már itthon fotóztam.. Ha már oroszlán.. akkor nem lehet sörény nélkül.. nem ?? :) :D :D


És a jól megérdemelt pezsgőlocsolás.. :)






A futam .....




Az egyik pilóta nagyon kedves volt..



Én is ..Én is.. :) :)


Egy fotó erejéig Palik Lászlóval.. (meglepően kedves volt..)

Az arcfestés eredménye.. Az állatok királya... :)


Egy kis szimulátorozás..

A legtutibb kamion..

Régi autók kiállítása..


Korán indult a mai nap.. 4/30-kor keltünk, elkészítettem a szendvicseket, és addig a fiúk készülődtek.. 1 óra múlva elindultunk, tankoltunk, és autópálya.. 8-1/4 9- kor érkeztünk meg Mogyoródra, és mire felértünk a pályához, addigra kezdett bedugulni a forgalom.. Kezdődött nem sokára egy időmérő edzés, végig néztük, aztán lementünk a pálya mentén szétnéztünk.. A képek magukért beszélnek.. ízelítőnek egy kis futamrészlet videón..

2 megjegyzés:

Csilla írta...

Szóval nagyon jók a képek! Az oroszlán Isteni és hát a mamája is nagyon klassz!!!! Alig ismertelek meg! :))

Szöszike írta...

Köszike a szép szavakat, nagyon jó volt, de a végére elfáradtunk.. :) :)
Puszika