2009. jan. 31.

Újrakezdés.... (t)

Szép napot..

Nagyon sok kihagyás után öszeszedtem magam.. gyöngyöztem... alapanyag van bőven.. csak időm nem volt... véletlenül jött egy szabad délután, aminek ez lett az eredménye...

Próbáltam kontrasztot adni neki más színnel, viszont érdekes módon nem azt a színt kaptam vissza amit fűztem.. Nos.. maradok annál, hogy látható legyen.. a lényeg.. felrakok 2 képet.. az eredeti az első ahogy kinéz.. a másiknál pedig kicsit vörös háttérrel egészen más színt kaptam..

Ime..


Egyébként kellemes barna erezett a gyöngy..

Itt egy vörös háttérrel kicsit zöld lett minden... na ez hogy van???

Hát.. ennyi egyenlőre... egy kellemes fehét garbóval és egy barna szoknyával nagyom jól néz ki... megnéztem... :D :D
További kellemes hétvégét....
Szilvi.......

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nagyon szép!!!!! Én is akarok!!!! Hordom ám,amit kaptam tőled! :)A csajaimank nagyon tetszik! De nem adom !:D :D

Szöszike írta...

Lesz kedves neked is... Pirosban esetleg???? Láttam tetszik a szín...
Pusszantlak.. firkants pár sort a válaszomra.... jó??

Névtelen írta...

nekem ebben a színben kell...-ene :D
Ez olyan szép! :)

Szöszike írta...

REndben.. értettem a célzást...:D:D :D és a levélkét is olvastam.. köszönöm..:D

Névtelen írta...

:)

Didó írta...

Változtattam kicsit a blogomon,ha nem gáz!?
Remélem nem okoz nagy gondot!!!!
Írhatnál már Barátnőm!

Puszillak! :)

Didó írta...

íííííííííííírjál mmmááááááárr!!!!!

Szöszike írta...

Csókolom... káosz volt!!!
Írok!!! Már is!!!!!