2009. jan. 28.

Hanyagság...

Sziasztok..
Igen tudom.. rég nem írtam.. fűzni meg aztán még régebben fűztem.. kicsit sok volt a napi teendő, és kedvem sem adta hogy leüljek fűzni... Sajnos még fényképezni sem tudok, mert a telefonom oda van javítás alatt, és nem biztos hogy megjavítják.. mert eléggé drága alkatrész kell bele.. szóval ... hiába is fűzök, ha nem tudom lefotózni... Bújom a netet nézek egy új telefont.. eléggé nehéz a helyzet, mert ami tetszik, és megfelel az igényeimnek, annak borsos az ára... nos.. hát mindig van valami.. mindig közbejön valami....
Még jelentkezem.. később..
Üdvület mindenkinek.. :D
Szilvus

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

nincs idő? mi? :D ;) Sok az elfoglaltság mi? :)) na jó! elhisszük............... nked mindent

csók

Szöszike írta...

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Névtelen írta...

:D:D

Szöszike írta...

betartottam a tegnapi ígéretem.. nézd meg az emailjeid
:)

Névtelen írta...

válaszoltam!!!

Szöszike írta...

Észrevettem..:D Épp olvastam.. és nagyon nagyon jót kacagtam..az elején.. igen.. tudod csak biztosat szeretnék. igen....értettelek.. bővebben levélben megy..
puszi..