2009. jan. 3.

Korizás....(t)

Egész nap nevettem magamban.. én és a korcsolya?? Hát.. igen.. utoljára 14 évesen volt rajtam hasonló az is görkocsolya volt.. jól össze-vissza törtem magam vele.. tiszta seb volt a térdem... akkor.....
Kimentünk ma délután a nagyerdei műjégpályára, és kölcsönöztünk korit.. a gyermek örökölt egyet, neki nem kellett.. Sajnos a miénk egyszerűbb műanyag kori volt.... és borzasztóan kényelmetlen.. az első fél óra után görcsben volt a talpam.. és míg el nem jöttünk úgy is maradt...
Ennek ellenére jót szórakoztunk.. nem estem el, és a végére elég jól belejöttem.. ráéreztem.. Apuka vérprofi.. ő tanítgatott minket... :D
A gyerek 2 kör után már bátran ment egyedül is, ha elesett felállt.. szóval élvezte.. Most épp a szobájában a játékait tanítja korcsolyázni.... :D :D


A tanulság.. venni kell egy jó bőrkorit.. mindenkinek...

Na de képekben a többi élmény.....








5 megjegyzés:

Didó írta...

Ügyes vagy csajszi!
Képzeld én is megpróbáltam. :))Rajtam soha nem volt kori...

Szöszike írta...

Ma is voltunk, de ma ésszel mentünk... a csónakázó tavon teljesen befagyott a víz.. kicsi.. nagy, felnőtt, gyerek.. mindenki ott volt ...ingyen.. a kori pálya azért eléggé drága volt...élvezte a gyerek nagyon...

Didó írta...

Meghiszem azt! Hogyne élveztné! Ők még pillanatok alatt megtanulnak! :)

Szöszike írta...

Már tervbe van véve a korivétel.. Apukának is nagyon megtetszett.. úgyhogy anyagilag támogatja az ötletet...:D :D

Didó írta...

:D :D