2009. febr. 12.

Már képpel teljesen.. (t)

Sziasztok...


Tegnap voltam kicsit bűnözni.. a kincsesbányában kutakodtam, vagyis a gyöngyös boltban...akadt pár érdekes gyöngy a kezembe... Hát.. nem tudtam ellenállni... de most nem nyúltam mélyen a tárca mélyére.. kis visszafogott voltam.. meg is jegyezte az eladó... mosolyogva.. :D :D :D

Alkottam egy emlékező karkötőt, alapmintának Carmen barátnőm karácsonyi szettjét vettem, ami igazán jól sikerült.. és azóta fájt a szívem egy hasonló darabért.. Persze ez érdekes.. kétszer ugyan azt nem tudom megcsinálni.. hogy miért?????? Ki tudja...... ???

Ime amit készítettem Carmen Barátnőmnek...





Délután feltöltöm azt amit magamnak készítettem.. így van még félig képpel .. Igaz hogy az enyémben kevesebb a piros, de szerintem ütős kis darab.. Na.. de döntse el ki-ki maga..

Szép és kellemes napot mindenkinek, nekem már meg van.. nem is tudom miért.....????? :D :D :D :D :D


Üdv Szilvi
Ime a tegnapi kis szórakozásom eredménye...Mind két képet csak így ilyen nézetből jó nézni, mert rákattanva életlen a kép...
bocs érte. előre is..


4 megjegyzés:

Didó írta...

Nekem még most is nagyon tetszik,és szoktam hordani ugy együtt...:)

Na én értem miért,csak többet akarok tudni.!!!!!!! :D :D

Szöszike írta...

Már írom is drága a hotmailodra..
Puszika..

Didó írta...

ja! ilyet én is akarok!!!! ez nagyon szép!!!! Sírok!!!! Nekem is kell!!!

Szöszike írta...

Lesz drága.. egy barnával együtt.. csak kis pénz hijja a dolognak.. sokadika van... :D :D :D
puszkó..
Szilvus..

UI:
megkaptam a leveled.. írjál már miért voltatok Dióval hivatalos helyen? bocs ha nem gond csak akkor írd.. puszi..

ja és fergetegesen jó a kedvem.. már beszéltünk is.. értesz ugye???
Csók.... :D:D:D:D:D