2008. aug. 28.

Tanévkezdés...

Elkezdődött a vásárlások ideje..
Ma mentünk a tankönyvekért.. Kicsit figyelmesebb voltam mint tavaly, mert sajnos volt egy kis afférom a könyvek átvételekor tavaly és azelőtt ... Most alaposan odafigyeltem.
Oda tolták az átvételi papírt, hogy itt írjam alá hogy átvettem a könyveket.. Mondom mit? Én még nem vettem át és nem kaptam meg a könyveket minek írjam alá?? Ha ide adnák a könyveket először is átnézem hogy meg van-e mind, na és akkor ki is fizetem, és alá is írom nekik a papírt.. Hátra szól a kis tanítónéni a könyvtárosnak: - A hölgy bizalmatlan, és át akarja nézni a könyveket.. Erre én.. Nem bizalmatlanság kérdése, hanem pénz kérdése.. közel 9000 ft-ot fogok kifizetni, és eszembe sincs anélkül aláírni semmit míg át nem vettem tételesen. Tavaly is volt kis ügyünk nemde? -Mondtam a könyvtárosnak.. Láttam a rémületet a könyvtáros szemében, aztán odaadták a könyveket..
(első és második osztályban 3-4 könyvvel kevesebbet adtak ki kifizettem a teljes összeget érte, de könyv nem volt a fasorba se..miután reklamáltam, még meggyanúsítottak, hogy biztos én csináltam valamit a könyvekkel, eladtam vagy ilyesmi.. miután kicsit "kiakadva" "elbeszélgettem" a könyvtárossal, szerintem biztosan megjegyezte az arcomat örökre.. nem vagyok egyébként olyan aki direkt felhajtást csinál, de 3-4 ezer ft-ot ne fizettessenek ki 2-szer velem..)
Átnéztem, és miután minden meg volt kifizettem és alá is írtam nekik a papírt..
Hazajöttünk befedtük, és bepakoltunk.. Eléggé nehéz lesz a táska.. Egyszerre nem is fogjuk bevinni.. Még egy kis tisztasági csomag, torna cucc, szóval szép lassan.. Holnap már évnyitó.. kezdődik minden elölről..

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hm... nekünk még pár napunk van az évnyitóig! :) De hamar elillan az is. :(

Szöszike írta...

Már el is ment az a pár nap.. holnap már suli.. :(