2008. aug. 31.

Befejezgetés.. (f)

Na nem kell megijedni, nem fejezem be a blog írást.. :D
A befejezést a gyöngyökre értettem.. Arra is úgy értem, hogy amit elkezdek azt be kell fejeznem.. pontosítok.. :D
Van hogy megkezdem, és abbahagyom.. nincs kedvem azt tovább folytatni, mert eszembe jut valami új és azonnal másba kezdek.. Így voltam evvel a karkötővel is.. először ez lett kész, és most úgy gondoltam, jó volna valami láncot is készíteni hozzá.. Ezt a gyöngyöt Carmen barátnőm küldte nekem régebben, és nem találtam olyan gyöngyöt, ami illene még hozzá csak sokára. Így most kész van egy garnitúra.. :D :D :D

2 megjegyzés:

Csilla írta...

:) Ügyike! És nem belekapni ám mindenbe! Csak szépen sorban!

Szöszike írta...

ja.. most épp fejeztem be egy másikat, amihez fülbevalót készítettem.. :)