2008. aug. 4.

ajándék..

A tegnapi gyöngyök, amik készen lettek, Barátnőmnek Anikónak készültek a névnapjára.. Hajigazítást is csináltunk... beszárítottam, a haját.. amikor meglátta a gyöngyöket, olyan volt, mint a kisgyerek, amikor karácsonykor örömmel bontja az ajándékait.. :) :)
Nagyon aranyosan próbálgatta, nézegette.. minden a kívánsága után készült, és szemmel láthatóan, lubickolt az örömben.. Amikor kész lett a haja felékszerezte magát... és úgy ment haza... talpig zöldben.. :)
A kislánya is velejött, aki mellesleg a fiam barátnője, míg Anikó beszélgetett a párommal, gyorsan készítettem neki is egy karkötőt, és egy gyűrűt..Úgy láttam midketten nagyon örültek a kapott dolgoknak..
Ígéretre, még egy barna, és egy világos kék kompozíciót is kell majd csinálnom... nem sokból tart.. Örültem hogy örömet szereztem nekik..
Kellemes napot a továbbiakban, mindenkinek..
Szilvi

Nincsenek megjegyzések: