2008. aug. 9.

Díj.. (f)

http://www.carmencicus.blogspot.com/
Drága Carmen barátnőmtől kaptam egy díjat, egy kis idővel ezelőtt, viszont megakadtam kissé.. ugyanis a szabályok, amik erre a díjra vonatkoznak, a következők:
A szabályokról:
1. A díj képét ki kell tennem a blogomban.
2. Ideírom a linkjét a személynek, akitől kaptam.
3. Jelölök 7 további blogot.
4. Idelinkelem a jelöltjeimet.
5. Üzenetet hagyok a jelöltjeim blogjában.
Nos eddig nem is lenne baj, hanem tulajdonképpen lehet hogy nézik a blogomat, de nem válaszolgatnak, és bejegyzést is csak Carmen barátnőmtől kapok..
Kénytelen vagyok lépni, és találomra a neten, egy pár kreatív blogot megnézve abszolute ismeretlen emberkéket fogok jelölni.. Így ismeretlenül is üdvözletem minden jelöltnek, és fogadjátok szeretettel ezt a díjat..
Akiket jelöltem, nem csak szúrópróba szerűen tettem, hanem beleolvastam a blogjába kicsit..
A jelöltek:
Hát ők a jelöltek.. köszönöm, ha elfogadják, véleményem szerint megérdemlik.. Üdvözletem minden díjazottnak... :D
Szilvi

7 megjegyzés:

dia írta...

Nagyon szépen köszönöm a díjat :o)

Ralina írta...

Nagyon köszönöm, hogy rám gondoltál! :o)

Szöszike írta...

Nincs mit.. megérdemlitek.. :D :D

mazsu írta...

köszi szépen!!

nana56 írta...

Köszönöm szépen a díjat.

Szöszike írta...

Örülök, hogy elfogadjátok.. megtiszteltek vele..

Névtelen írta...

Üdv. Gyöngyi baby!Keresel