2008. dec. 17.

Megvagyok.. nem tüntem el... :D :D

Üdv Kedves Blogolvasó...
Sajnos az ünnep előtti kis hajtás a fűzésemet is hátráltatja.. Készültek szép dolgok.. ma is fotóztam egyet, és én voltam a modell is.. este fel is rakom... szerintem gyönyörűséges... de odabízom.. kinek-kinek milyen az ízlése...
Kedves Carmen barátnőmnek készítgetek nagy hévvel kis ajándékot.. remélem sikerül a meglepetésem.. csak úgy mint tavaly.. már alig várom hogy találkozzunk.. annyi minden beszélni valónk van.. ugye??? Nos.. az esti viszontlátásra.. Üdv Szilvi
Hát itt ennyi.. remélem tetszik mind..

5 megjegyzés:

Didó írta...

Nagyon várom már a találkozót! De restelkedem,mert én most nem készítettem neked döndöket... :( :(
Ugye azért szeretsz még?

Szöszike írta...

De buta... hát ki az én legjobb barátnőm... hm???? Én most aktív gyöngyfűző vagyok.. azért kapod.. mert csak..
Nagyon imádom a BARÁTNŐMET!!!!!! Olvassa el mindenki!!!!mindjárt képeket is rakok fel..
CSók.. és majd azért írj... jó???

Didó írta...

Húúú azannnnnyááát!!!!! Mi az,hogy tetszik?! Gyönyörűek!!!!!!!!!!
És igazán nagyon várom a meglepikémet..
Ma voltam ct-n.Eredmény csak hétfőn...

Millió pusza!

Szöszike írta...

Szorítok érted.. Barátnőm.. a te kis meglepid lesz csak igazán szép.. és nem is 1 rögtön 2 garnitúra.. szóval fel a gatyeszt...kedves...
Csókollak..Szilvuska...

Didó írta...

Szia Drágassságom!

Öröm volt látni benneteket! Puszika!

Nagyon-nagyon köszönöm a csodaszép garníturákat,amikkel megleptél! Tényleg csodálatosak, és nagyon örülök nekik! Sok puszika érte! :)