2008. dec. 29.

Az ajándék amit kaptam.... (t)

Hát üdv minden kedves embernek aki olvasgatja a blogom..
Az ajándék amit Kedves Carmen barátnőmtől kaptam, egy nagyszerű, és főleg jól felhasználható kellemes dolog volt.. egy üvegben készített nekem saját kezűleg fürdősót, így ha lazítani támad kedvem, öntök belőle a vízbe, és kész a relaxfürdő... hálám érte... néha szükségem is van rá... A másik dolog egy aranyos kis cseréptábla, ami kifejezően taglalja mennyire közel állunk mi egymáshoz... ez a lelkemhez szólt, és nagyon meghatott... az érzés kölcsönös.. én sem tudtam volna kifejezőbben leírni a barátságunk lényegét...


Köszönöm neki....


3 megjegyzés:

Didó írta...

Használd egészséggel!

Didó írta...

Ja,különben küldtem a képeket,csak visszajött,mert sok volt.Próbálkozom mégegyszer! Pusza

Szöszike írta...

Drága Barátosném.. már használtam is.. rendkívül jól esett.. a képeket meg az outlook-omra küld.. onnan nem jön vissza.. csók mindenkinek..
Szilvus..