2008. máj. 2.

Majális.. (t)


A majális ... Nagyon jól sikerült kellemes csütörtöki napunk volt a családdal.. Nem éppen hagyományosnak nevezhető, mivel nem voltunk sem tömegünnepségen, sem mások által ilyenkor keresett helyeken..


Inkább egy jól sikerült kellemes tavaszi nap volt. Egy baráti házaspár meghívásának engedve, lógattuk a pecabotunkat a Keleti Főcsatornában... az eredmény 2 ponty, és 1 kárász, és kB. 20 közepes nagyságú törpe harcsa. A finom halacskák közül 4-t jómagam fogtam, 2-t, a kisfiam, (egyet visszaengedett) a többit a páromnak köszönhetjük.. Persze a nagyhalat is ő fogta ki.. Amiből is pompás halászlét főzök... hmmmmm... mennyei illatok terjengenek a lakásban.. A kis harcsákat pedig finom paprikás lisztben fogom kisütni ha a ház ura hazatér..


Az idő pompás volt, meleg, napsütéses, imitt-amott kisebb felhőcskékkel az égen...

Egészen jól kimerültünk mindannyian. Sok ilyen kellemes szép napot még az elkövetkező 2-3 napra mindenkinek.. Sziasztok

1 megjegyzés:

Csilla írta...

Örülök,hogy jól sikerült a május első napja! Én délig doliztam,délután meg punnyadtunk,meg ujhelyben voltunk a temetőn .Olyan rövid egy napunk,hogy csuda.Most meg megyek,épp csak bekukkantottam,mert húst sütünk grillen,már csak én hiányzom.Nem iszom sokat,hogy ne legyek beteg holnap. :))) Már csak pár óra és jövök!! Ne vedd fenyegetésnek! :)))

Csókolok mindenkit! I.C