2011. ápr. 23.

Húsvét...

Ha tavasz akkor Húsvét.. szép ünnep, bár nem közkedvelt.. én a sok pacsulit nem szeretem amivel öntöznek  :))
A sonka és a finomságok, hmm... mennyei.. egy kis verset találtam.. megosztom veletek.. ( a fotókat nem én készítettem.. de ettől még szépek  :)  )
Húsvétot várva..
Víg tavasznak dala száll, kis udvarunk pitvarán. 
Szívem megtelt izgalommal, hol vagy már te kis nyuszika? 
Vajon mit mondok majd neki, ha meglátom a fészek mellett, 
Ugye hoz majd ajándékot, ha meglát, nem ijed meg? 

Tavasznak lágy csendje halkan, víg rigófüttyöt hallat, 
A dolgos kis nyuszikák, friss szénából fészket raknak. 
Kis házikó ablakából kitekintek a rétre, 
Talán meglátom a nyuszit, a kertünk végébe'. 

Gyerünk pajtás, anyu, apu gyorsan menjünk, nézzük meg, 
Mit hozott a kicsi nyuszi, tett-e valamit a fészkébe? 
Tett ő bele színes tojást, csokoládét, játékot, 
Így hálálja meg nekünk, az egész évi jóságot. 
Vidám gyerek tapsol, örül a gazdag dús fészeknek, 
Megígéri szüleinek, jóság lesz a szívében. 

Húsvét napja alkalmából, nagy boldogság a családon, 
Nem feledik Jézusukat, hogy feltámadt a halálból. 
Gyermek, szülő együtt örül, eme boldog szent napnak, 
Fülemüle száll az égen, nyílik a szép orgona.








Nincsenek megjegyzések: