2010. okt. 24.

Alex.. egy édes uszkár kölyök fiú.. (f)

Alapvetően cicás vagyok, de a kedves kutyusokat is nagyon szeretem.. picinek édesnek a legtüneményesebbek.. A barátnőm a kislányának a 11. szülinapjára kedveskedett ezzel a kis kölyökkutyával.. A kisfiam kiskorától fél a kutyáktól, roppant kellemetlen élményben volt része, és valahogy nem tudtam belőle ezt a félelmet kivenni egészen mostanáig.. bár van némi tartás benne, de már látom hogy egyszer talán ő is gazdi lesz....jó gazdi.. addig is gyakorolt és szeretgeti barátkozik Alexxel..... Pár fotó.. a saját stílusomban..  Alexről..





















2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Szilvikém! Már olyan nagyon régen jártam a blogodban,de olyan sok szép képpel találkoztam! Gyönyörűek az őszi képeid és ez a kiskutya is nagyon tüneményes!
Puszillak!
Igazán írhatnál mi van veled!
Dido

Szöszike írta...

Írtam Drága Barátnőm.. jó sokat.. csodálkozom hogy nem kaptad meg... a dido-s hotmail-ba...
Pusza....
Szilvus..