2009. aug. 17.

A debreceni egyetem arborétuma... (f)


Vasárnap kikapcsolódás képpen ellátogattam a debreceni egyetem arborétumába.. Rengeteg érdekesség... látnivaló.. erre pár óra nem elég.. egy egyész nap is kevés legalábbis a számomra.. Röpke 2 óra hossza alatt "csupán" 300 képet készítettem.. le is merült a gépem.. Ebből kiválogatva a legszebbeket, 150 darabot megtekintheted.. nemsokára.. igaz hogy még csak a virágokig jutottam, de még egy új hétvégén kisétálok oda, és a többi kimaradt érdekességet is megmutatom neked.. Nem csak a szép virágokat, hanem apró bogarak lepkék is lesznek itt.. a természet és a szépség harmóniájában... együtt.. A képek rákattintásal nagyobb felbontásban is látszanak, érdekes szépségeket rejt némely kép...
Kellemes nézelődést.. :)

































































































































,





4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Barátosom! :)
Gyönyörű képeket készítettél! Irigykésre méltó helyen jártál!
Mizu feléd?

Névtelen írta...

Utálom a kaktuszokat,de ezek itt nagyon szépek! Mellesleg az összes virág gyönyörű,nem lehet betelni velük.Ja és a három repcsi? Mit kerestek arra? Tök klassz!
dido

Szöszike írta...

Tegnap is voltam ott.. Gergővel.. ha lesz egy kis lélegzetvételnyi időm felrakom őket.. ha ezek a kaktuszok tetszettek akkor mit fogsz azokhoz szólni????? NA majd... a jövőhéten megpróbálok írni.. semmi extra egyébként.. sok a dolgom.. szabi de rengeteg dolog..
Puszó drágám...
a te hablaty barátnőd... :)))))

Szöszike írta...

A repcsik meg arra repültek.. lehet gyakoroltak.. de tök jók voltak.. nem????
puszóóóóó..