2008. szept. 18.

Már képpel.. :) (f)

Hát ő az .... A barátnőm készítette.. elsőre nem is rossz... :D ugye??

A kis "aranyos"... :)



Ez egy korábbi láncocska, csak lefejtettem, és újra fűztem..

Kép nélkül..
Egyenlőre.. ugyanis tegnap este szerettem volna feltenni amit ügyködtem,de fáradt voltam és a párom is ott ült a gép előtt, aztán bealudtam. Valahol az éterben keringenek a képek.. Elküldtem az e-mailcímemre őket, hogy majd felteszem munka közben ha van egy kis szünet, és hát nem jött meg a 6 kép.. Így egyenlőre szóban..

A barátnőm munkáját is sikerült lefényképeznem, ígértem kiteszem.. Délután majd remélem sikerül is. :D :D

Hát addig is üdv majd délután visszatérek.. :D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon ügyesek vagytok!!!!
Gratula a Barátnődnek!
Neked puszi!

Szöszike írta...

Köszönöm szépen, az ő nevében is.. tudod túl jól sikerült megfertőzni ezzel őt.. he..he..he.. :D